Diensten

Software Abonnement

Het jaarlijks software abonnement omvat 3 belangrijke diensten:

1) Regelmatige updates.
2) Een helpdesk voor vragen en ondersteuning bij de software.
3) Een verlaagd uurtarief en voordelige verplaatsingskosten voor interventies buiten Toga.

Updates: De ontwikkeling van Toga is onze topprioriteit. Aan de hand van uw suggesties wordt onze software continu verbeterd en uitgebreid. Om de twee maanden brengen we een nieuwe versie uit die u via de WebUpdate kunt downloaden. Via de ingebouwde nieuwsbrief verneemt u meer over het gebruik van de belangrijkste nieuwigheden.

Helpdesk: Indien u vragen of problemen hebt met onze software, kan u gratis gebruik maken van onze helpdesk. Deze is elke werkdag bereikbaar van 9u tot 12u en van 13u tot 18u.

Tarieven: Bij interventies buiten onze software, zoals de installatie van een nieuwe PC of het verwijderen van virussen, geniet u als abonnee van een voordeliger uurtarief van 85 € excl. BTW. Niet-abonnees betalen 110 €/u excl. BTW. Ontwikkelaars en productspecialisten werken altijd aan 110€/u excl. BTW. Voor verplaatsingskosten hebt u als abonnee recht op een voordeliger tarief.

Let wel, het software abonnement dekt enkel vragen of problemen met Toga of Nora. Hiermee bedoelen wij problemen waarvan de oorzaak bij Toga of Nora ligt. Illegale software, virussen, defecte hardware en problemen in andere software kunnen ervoor zorgen dat er eveneens conflicten optreden in onze software. De oorzaak van deze conflicten ligt in dat geval buiten onze software en valt daarom niet onder de gratis helpdesk. Wij helpen u graag verder met het oplossen van deze problemen tegen ons normaal uurtarief.

Voorziene werkzaamheden plannen wij graag in.

Om onze servicetijden zo laag mogelijk te houden en u bijgevolg zo snel mogelijk te kunnen bedienen, vragen wij u beleefd ons tijdig op de hoogte te brengen van de werkzaamheden die u voorziet. Interventies zoals het aanpassen van een briefhoofd of het opnieuw installeren van Toga op een nieuwe PC kunnen zonder probleem worden ingepland in onze agenda.

Onze helpdesk staat klaar om u bij onvoorziene omstandigheden zo snel mogelijk verder te helpen. Door ons op tijd te verwittigen van geplande werkzaamheden, kunnen wij hiervoor extra tijd reserveren. Op deze manier kunnen wij al onze klanten sneller bijstaan.


softconstruct_white_logo

Softconstruct NV
Singel 6 – B-2550 Kontich, Belgium
Tel.: +32 (0)3/237 79 15   –   Fax: +32 (0)3/237 79 16   –   info@softconstruct.be

microsoft_partner_logo_white